3 October 2017

Verwerving van eigen aandelen

In uitvoering van Artikel 207 van het Koninklijk Besluit van 30 januari 2001 tot uitvoering van het Wetboek van vennootschappen, zoals gewijzigd op 26 april 2009, verklaart Umicore volgende inkoopverrichtingen van eigen aandelen te hebben uitgevoerd op de gereglementeerde markt van NYSE Euronext Brussel.

Datum van aankoop

Aantal aandelen

% van totaal aantal aandelen

Gemiddelde prijs (€)

Totaal in 2017

52,52

48,19

Alle details in verband met het verwerven van eigen aandelen door Umicore kunnen hier geraadpleegd worden.

• @UmicoreGroup  Jul 18
    Hooray! For the second year in a row @fcagroup granted us the #award for best supplier in the category "Engine Syst… https://t.co/jFlF6co6L2
  • @UmicoreGroup  Jul 17
    We’ll be releasing our #halfyearresults soon! Keep an eye on our website on July 31st at 7:30 AM (CEST).… https://t.co/hGdIw7c9gc